明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
胡定旭接受馬會訪問,重申無意參選特首,又話不論沈祖堯、馬時亨或梁錦松角逐特首,佢都樂意為佢]撰寫競選宣言。(馬會提供)
放大
 

其他新聞
捍衛網媒 本土新聞關注組成立
圖卡輔助自閉童表達情緒
梁紀昌:子女上進家長做起
公大新學院大樓開幕
時事通識教材
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 胡定旭願幫肥馬阿松競選

【明報專訊】醫管局前主席胡定旭接受馬會雜誌《駿步人生》創刊號訪問時爆料,前特首董建華當年游說佢加入醫管局,話每個月只需工作兩三日,工作量有限,於是答應驉A點知事實係付出黈伅◆毓W兩三天,不過佢話從來無後悔,認為呢份工好有意義,所以一做就接近10年。

至於會唔會更上一層樓,佢就重申無意參選特首,只望「有才有德的人可走出來帶領香港」。咁邊個係佢眼中鴾~德之士?佢無明言,只係話不論沈祖堯、馬時亨或梁錦松參選特首,佢都樂意為佢]撰寫競選宣言,甚至出任競選辦主任。

馬會新雜誌 盼注正能量

另外,有一篇專題報道就請薄u眾人媽打」李麗娟,分享佢黻h休生活點樣先至活得精彩。馬會呢本新雜誌,主要係希望透過報道社會上鵀n人好事,分享正面信息,為社會注入正能量、打打氣。呢份雜誌唔係馬會會員專利,市民可以免費睇,亦可以鰤邢|網頁下載網上版(corporate.hkjc.com/corporate/operation)。

 
 
今日相關新聞
胡定旭願幫肥馬阿松競選
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他