明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
曹仁超盼兩女大器晚成
胡定旭願幫肥馬阿松競選
捍衛網媒 本土新聞關注組成立
圖卡輔助自閉童表達情緒
梁紀昌:子女上進家長做起
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 唔答同CY關係 財爺用老婆甩身

【明報專訊】財政司長曾俊華提出「居安思危」,但特首梁振英(CY)騿m施政報告》主張派福利,財爺噚日出席電台預算案論壇,有主持就請財爺,騿u非常好」、「一般」同「非常差」之間,描述一下佢同CY屪鰜Y,面對呢個突如其來鼢ㄟ搳A財爺當堂打鱄茯臐A笑笑口話﹕「可唔可以唔揀任何一個?」最終擺埋老婆上^先甩到身。

話結婚幾十年 無100%認同

主持問佢,「有無諗過成為特首呢?」財爺就直截了當答「無!」財爺話喎,同特首騿u同一政府工作」、「無兩個人會100%事情都有認同」,就算自己已經同太太結婚幾十年,都唔會「有100%認同」,有一半事認同已經「非常好」,而有機會同特首鰬F府內表達大家不同意見,可以令政府施政「更加完美」。

有主持又問,財爺提出7年後或有結構性財赤,係咪意味如果梁振英破壞紀律,行福利主義,佢會阻止呢?財爺話﹕「我相信事情唔會發生,因為大家都知道《基本法》107(條,即財政預算以量入為出為原則等)呢個要求」、「我相信特首都很明白這件事」。

 
 
今日相關新聞
唔答同CY關係 財爺用老婆甩身
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他